Μου αρέσουν τα κόλπα, ειδικά κάποιο που απαιτεί να πιώ μια κρύα μπύρα πριν. Αυτός ο απλός ενισχυτής σήματος στην πράξη έδειξε άυξηση στην ισχύ του σήματος τουλάχιστον 2 με 4 μπάρες. Και αξίζει να πιούμε σε αυτό.
Οι οδηγίες εμφανίστηκαν αρχικά στο The Chive και αξίζει να τις δείτε. Αλλά το πιο σημαντικό ερώτημα είναι : ποιά μπύρα να χρησιμοποιήσουμε?
Για αυτη την εργασία θα χρειαστείτε ....
ψαλίδι, ένα μαχαίρι χαρτοκόπτη, μερικά σφουγγαράκια με κόλλα διπλής όψης, και ένα άδειο κουτί μπύρας αλουμινίου. Και περισσότερα άδεια κουτιά μπύρας είναι αποδεκτά, αλλά μην κοροιδευόμαστε μόνο ένα χωράει στο router.Το πρώτο βήμα είναι να πλύνεται το άδειο κουτί μπύρας. Μόλις το κουτί στεγνώσει πρέπει να αφαιρέσετε τον κοχλία ανοίγματος.
Ακολουθήστε το επόμενο βήμα μόνο αν δεν έχετε πιεί. Χρησιμοποιώντας το μαχαίρι χαρτοκόπτη, πριονίστε την βάση του κουτιού. Στο κουτί δεν θα δείτε την κόκκινη δακεκομμένη γραμμή. Αν όμως την βλέπετε, αφήστε καλύτερα το μαχαίρι...ήπιατε πολύ μπύρα.
Θα παρατηρήσετε στο παραπάνω βήμα πως στην παραπάνω εικόνα ο κοχλίας ανοίγματος επέστρεψε. Υπάρχουν δύο πιθανές εξηγήσεις, είτε είστε πολύ πιωμένος και δεν τον αφαιρέσατε όπως είμαπε παραπάνω, είτε τα κουτιά μπύρας αναγενούν τον κοχλία ανοίγματος.
Τελειώσαμε! Τώρα απλά πρέπει να κολήσετε το τροποποιημένο κουτί μπύρας στον ρουτερ. Και έχετε το μπυρο-WiFi.
dailytech.gr - Βύρων Παπαδόπουλος
Πηγή: discovery
Επιμέλεια για το mykonosticker : Βαγγέλης Κάστας - Τεχνικός Δικτύων Η/Υ







