Πλήγμα στην καρδιά της τουριστικής βιομηχανίας αποτελεί το τέλος ακινήτων, εκτιμούν οι ξενοδόχοι, οι οποίοι βρίσκονται ήδη σε αναζήτηση τρόπων αντίδρασης.
Παράγοντες του κλάδου φέρονται να έχουν έρθει σε επικοινωνία με το... υπουργείο Οικονομίας, ενώ η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων απέστειλε επιστολή, στην οποία ζητά από το αρμόδιο υπουργείο να εξαιρεθεί από τη φορολογία το 30% των χώρων των ξενοδοχείων, καθώς πρόκειται για βοηθητικούς χώρους (αποθήκες κλπ).
Μάλιστα, ο αντιπρόεδρος του ΞΕΕ και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς – Ιθάκης Σπύρος Γαλιατσάτος, υπογράμμισε ότι πολλοί ξενοδόχοι είναι ένα βήμα πριν το λουκέτο, διερωτάται που θα βρεθούν τα χρήματα ενώ θα εισηγηθεί στις αρμόδιες ξενοδοχειακές ενώσεις και προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
Επίσης, ο αντιπρόεδρος της ένωσης ξενοδόχων Ηρακλείου Γιάννης Οικονόμου, κάνει λόγο για «ταφόπλακα» στην τουριστική δραστηριότητα και προειδοποιεί ότι θα υπάρξει φυγή της επιχειρηματικής κοινότητας στα δικαστήρια για την μη καταβολή του εν λόγω τέλους.
Πρόθεση των ξενοδόχων δεν είναι η απαλλαγή τους αλλά η εξέταση όλων των παραμέτρων που συνδέονται με την ξενοδοχειακή δραστηριότητα και τη συμβολή τους στα έσοδα της χώρας.
ΠΗΓΗ LTC news
