Αναδρομικά από 1/1/2011 παρακρατούνται από μισθούς δημοσίων υπαλλήλων οι ειδικές εισφορές υπέρ ΤΠΔΥ και ΟΑΕΔ
Διασφαλισμένοι ως προς τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης και τον τρόπο υπολογισμού των συντάξεων, τουλάχιστον για το...
χρόνο υπηρεσίας που θα έχουν διανύσει μέχρι την εφαρμογή του νέου μισθολογίου, είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι που θεμελίωσαν έως τις 31/12/2010 συνταξιοδοτικό δικαίωμα (δηλ 25ετία). Αυτό υπογράμμιζαν χθες στην «Η» κυβερνητικά στελέχη υπενθυμίζοντας ότι η κατοχύρωση των ασφαλισμένων που είχαν θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα έως τις 31/12/2010 και παραμένουν στην υπηρεσία, έχει θεσμοθετηθεί με το ν. 3847/2010 (παράγραφος 7) ορίζοντας ρητά ότι για τη συγκεκριμένη κατηγορία «τυχόν συνταξιοδοτικές μεταβολές που θα γίνουν δεν επηρεάζουν τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης ούτε τον τρόπο υπολογισμού της σύνταξής τους» (για το χρόνο ασφάλισης έως 31/12/2007 το ποσοστό αναπλήρωσης είναι 80% το οποίο μειώνεται 1% κάθε χρόνο και για κάθε επόμενο έτος υπηρεσίας, δηλ. φέτος είναι στο 76% για τα έτη υπηρεσίας από το 2008 - 2011).Διπλή εισφορά
Για όλους τους υπηρετούντες ξεκινά άμεσα η παρακράτηση, αναδρομικά από 1/1/2011, των νέων εισφορών υπέρ του ΟΑΕΔ και του Ταμείου Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων. Σύμφωνα με τις εγκυκλίους που έχει εκδώσει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης οι εισφορές που αναλογούν στο χρονικό διάστημα από 1/1/2011 έως 31/7/2011 θα κατανεμηθούν ισόποσα ανά μήνα και θα εισπραχθούν μαζί με τις εισφορές των επόμενων μηνών, μέχρι το τέλος του 2011. Οι εισφορές είναι:
Για όλους τους υπηρετούντες ξεκινά άμεσα η παρακράτηση, αναδρομικά από 1/1/2011, των νέων εισφορών υπέρ του ΟΑΕΔ και του Ταμείου Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων. Σύμφωνα με τις εγκυκλίους που έχει εκδώσει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης οι εισφορές που αναλογούν στο χρονικό διάστημα από 1/1/2011 έως 31/7/2011 θα κατανεμηθούν ισόποσα ανά μήνα και θα εισπραχθούν μαζί με τις εισφορές των επόμενων μηνών, μέχρι το τέλος του 2011. Οι εισφορές είναι:
Για τον ΟΑΕΔ εισφορά 2% επί του συνόλου των τακτικών αποδοχών και των πρόσθετων αμοιβών και αποζημιώσεων για όλους τους μισθοδοτούμενους υπαλλήλους του Δημοσίου, ΝΠΔΔ, ΟΤΑ καθώς και τους υπαλλήλους όλων ανεξαιρέτως των Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών και των ΝΠΙΔ. Η εισφορά αυτή μειώνεται στο 1% για όσους από τους παραπάνω υπαλλήλους δεν είναι ασφαλισμένοι στο ΤΠΔΥ.
Για το ΤΠΔΥ (χορήγηση εφάπαξ) εισφορά 1%. Σύμφωνα με το νόμο ν. 3996/2011, από την 1/7/2011 υπάγονται υποχρεωτικά στην ασφάλιση του Τομέα Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων και οι εργαζόμενοι με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ανεξάρτητα από το χρόνο πρόσληψης, του Δημοσίου και των ΝΠΔΔ των οποίων το μόνιμο προσωπικό υπάγεται στην ασφάλιση του Τομέα Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων. Η ειδική εισφορά η οποία αναλογεί στους υπαλλήλους αυτής της κατηγορίας θα υπολογισθεί, επίσης αναδρομικά, από 1/1/2011 έως και 30/6/2011.
Του Γιώργου ΓάτουΠΗΓΗ imerisia.gr
