Πλέον το facebook έχει γινει σχεδόν υποχρεωτικό (κάτι σαν ΑΦΜ) έτσι όλοι έχουμε …
Ένας ωραίος τρόπος για να έχουμε εύκολη πρόσβαση στο Facebook χωρίς καν..
να ανοίξουμε τον Browser μας ή να έχουμε ένα Tab ρεσερβε για το facebook, είναι το Desktop FaceBook.Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κατεβάσετε την εφαρμογή από εδώ, φυσικά δωρεάν, και στην συνέχεια όταν θέλετε να δείτε κάτι στο facebook αρκεί ένα κλικ στο menu bar σας.
by suicico
Πηγη : milaraki.com
Επιμέλεια για το mykonosticker : Βαγγέλης Κάστας - Τεχνικός Δικτύων Η/Υ
