Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης επεξεργάζεται νεο σχεδιασμό-πρόταση για τους πλειστηριασμούς α' κατοικίας μετα τις αντιδράσεις βουλευτών της συγκυβέρνησης.
Το νέο σχέδιο προβλέπει συγκεκριμένα κριτήρια, που θα λειτουργούν ως ασπίδα για όσους αδυνατούν να πληρώσουν το στεγαστικό τους δάνειο.........
Όπως αναφέρεται στον «Ελεύθερο Τύπο» του Σαββάτου, το σχέδιο προβλέπει τέσσερα κριτήρια:
Για τα πέντε έτη ως μέγιστο χρόνο προστασίας: αν ένα ακίνητο πήρε αναστολή πλειστηριασμού το 2008-2009 να βγει το 2014, εκείνο που προστατεύτηκε το 2010 να βγει το 2015 κοκ.
Όπως αναφέρεται και στο αντίστοιχο ρεπορτάζ της «Ημερησίας» του Σαββάτου, τα ακίνητα που προστατεύονται από το 2008-2009 θα είναι τα πρώτα που θα βγουν στο σφυρί.
Κύκλοι του ΥΠΑΝ σημειώνουν ότι για να μπει ένα ακίνητο σε καθεστώς προστασίας το 2008 ή 2009 σήμαινε ότι ο κάτοχός του δεν πλήρωνε τις δόσεις 2-3 πριν, όταν δεν υπήρχε ύφεση.
Πάντως η όλη συζήτηση για άρση των πλειστηριασμών έχει προκαλέσει σοβαρούς τριγμούς στην κυβέρνηση, αφού τόσο από πλευράς ΝΔ όσο και από πλευράς ΠΑΣΟΚ υπάρχει αρνητική τοποθέτηση.
Το νέο σχέδιο προβλέπει συγκεκριμένα κριτήρια, που θα λειτουργούν ως ασπίδα για όσους αδυνατούν να πληρώσουν το στεγαστικό τους δάνειο.........
Όπως αναφέρεται στον «Ελεύθερο Τύπο» του Σαββάτου, το σχέδιο προβλέπει τέσσερα κριτήρια:
- Διασφαλίζονται άνεργοι, τρίτεκνοι και πολύτεκνοι
- Καθορίζεται μέγιστος χρόνος προστασίας τα 5 έτη για να μην γίνουν κατασχέσεις στα «κόκκινα» δάνεια της κρίσης
- Μειώνεται ελαφρώς το όριο αντικειμενικής αξίας του ακινήτου, από 200.000 ευρώ στις 180.000 ή και χαμηλότερα για να καλυφθούν χαμηλά και μεσαία εισοδήματα
- Σε ζήτημα-«κλειδί» αναδεικνύεται το ύψος του ανεξόφλητου δανείου.
Για τα πέντε έτη ως μέγιστο χρόνο προστασίας: αν ένα ακίνητο πήρε αναστολή πλειστηριασμού το 2008-2009 να βγει το 2014, εκείνο που προστατεύτηκε το 2010 να βγει το 2015 κοκ.
Όπως αναφέρεται και στο αντίστοιχο ρεπορτάζ της «Ημερησίας» του Σαββάτου, τα ακίνητα που προστατεύονται από το 2008-2009 θα είναι τα πρώτα που θα βγουν στο σφυρί.
Κύκλοι του ΥΠΑΝ σημειώνουν ότι για να μπει ένα ακίνητο σε καθεστώς προστασίας το 2008 ή 2009 σήμαινε ότι ο κάτοχός του δεν πλήρωνε τις δόσεις 2-3 πριν, όταν δεν υπήρχε ύφεση.
Πάντως η όλη συζήτηση για άρση των πλειστηριασμών έχει προκαλέσει σοβαρούς τριγμούς στην κυβέρνηση, αφού τόσο από πλευράς ΝΔ όσο και από πλευράς ΠΑΣΟΚ υπάρχει αρνητική τοποθέτηση.
